Tuesday 29 March 2011

Iphone or Car License

Impian seorang insan yang bernama manusia walaupun ianya kecil.semestinya untuk memeliki sebuah Iphone.Namun dengan harga yang agak "murah sgt la kan".kite tidak mampu untuk membelinya melainkan mak bapak korang kejenye gaji RM5000 masing2..maknenye RM5000 X 2 =RM10000.kalau macam tu senang je mintak.takyah nak belit2 macam aku..just cakap "emm..papa,nak IPHONE 4 sebijik?"ha!..senang je diorang kan..tapi bukan la aku nak kate kite yang mak bapak gaji biasa2 ni takleh beli..boleh..kite sendiri la ikhtiar.macam pergi cari keje(for those yang da graduate skolah je.uhuk!),jual2 barang ke such as online jual beli.ala.macam org jual baju seluar shawl diorang tu kan..ade yang dapat bulan2 beribu lgsg.takpon kite join yang orang sekarang tergila-gila nak join..malam..or kite singkatkan jadi la MLM.ha!..yang ni mmg gempak.even bapak aku and adik beradik die main jgak.jadi jgn korang igt korang tu kaye sgt..ehehe..gurau je..lah!.KAMON LA....memaen je..jgn la camni..oke la..ha..enough pasal IPHONE..




<--------NI KALAU DAPAT SEBIJIK NI....










Oke.yang kedua pulak kan..bile kite sampai waktunye kite akan rase kite nak kawin..bile sampai waktunye kite rase kite nak stop study for a while.bile sampai waktunye kite rase kite kene jgak ade lesen kereta sbb kawan2 yg lain da ade lesen kereta..heii!!..marah betol aku.ni kan tidak..bawak motor..da la tak laju Lagenda aku tu..120km/h je lepas.tak tau la sama ade aku ni 'ringan' sgt smpai itu je lajunye.tunggu aku tukar enjin die jadi twin cam 12valve..mmg senyap la kete merah NQ dgn kete putih MAE..baru tau ini Lagenda Emi!..da la panas kat luar tu..helmet aku kene curi pulak tu..syg betol aku kat helmet tu.yela wei.MHR merah tu.mane nak cari.kat kedai mmg susah la.lahabau betol sape yg curi tu..takpe la..aku pakai helmet bapak aku.smart wo..hahaha
HITLER!!
Kalau ade lesen kereta senang la nk bwk orang sane sini..aku ade Myvi(minyak takyah tontong takpe).Citreon putih tu bapak aku bwk pergi Kuantan bile die start keje sane.ha!aku nak sentuh sikit pasal bapak aku pindah n keje kat sane.ramai gile terkezut vavas.KAMON LA..bapak aku je pindah.EMI BIEBER still here la bebeh..aku akan sentiasa menceriakan hari2 korang dgn lagu dan tarian aku..haish!..aku ni suke menyimpang jauh.menyampah!kereta best.ade aircond.sejuk je.ade radio.seronok je.seat best.selesa je..boleh sandar.boleh baring.ngee~~!!..

SERONOKNYA BILA ADA LESEN KERETA!!!

Memang aku buat macam ni la bila da dapat P....


Kembali kepada tajuk pada hari ini ye sedare2 sekalian..Iphone or Car License?...ini lah soalan yang dituju oleh mama aku semalam..so..aku belum pun buat pilihan..namun.masa sudah pon semakin suntuk.It's my time to shine bebeh..takde kene mengena lgsg..da la 1119 dapat 4B je..cis!dengki cakap la..oke aku pergi dulu..kau pergi~~..










3 comments:

  1. berBAUR2 ye..... kah3x~ xpe,xpe.. ;)

    NQ.... 1.6 beb~ haha~ main gila..

    jom le ke kuantan.. xlame ke sane la aku~ aishh~ >,<

    ReplyDelete
  2. ahaha...kau nak ke kuantan ke nak ke cheroh sane tu..taman ape ye??

    ReplyDelete
  3. car license!segale jenis iphone tak best lgsg!

    ReplyDelete