Wednesday 30 March 2011

Seperti Biasa

Ikut lah !
Ada hal lah !
Biasa la tu !
Buatpe ?
Nanti lah !
Sabar lah !
Macam kenal je !


Haa..ini lah antara ayat2 ataupon kite boleh panggil mantera2 jampi2 yang sudah biasa kite dengar(kamon la baru nak naik ye)..Kadang2 kalau kite dengar je ayat2 ni mesti dalam hati.."heii..tuut betol la"..tapi kadang2 ianya amat menghiburkan hati..dan juga ayat ni secara automatiknya terkeluar dari mulut kite bile kite tanye soalan2 seperti yang berikut:




1.Wei,nak makan mane?
    Ikut lah..

2.Wei,lepak mane?
    Ikut lah..


3.Awak.jom couple!
    Ikut lah..


4.Kau nak pergi mana ni?
    Ada hal lah!


5.Jom lepak Najath.
    Ada hal lah!

6.Aku benci betul dengan budak yang jadi playboy tu!
    Biasa lah tu!


7.Bajet motor dia tu laju sangat je nak pulas throttle depan orang ramai.
    Biasa lah tu.


8.Hai..Buatpe?

9.(Tengah dating ni sambil korek hidung)
    Sayang2..sayang buatpe?

10.Adik!!..pergi buat homework
    Nanti lah!


11.Woi!..bagi aku online pulak.!
    Sabar lah!


12.Aku macam kenal je dia tu.(ahh kau!..semua kau nak macam kenal)


Tapi kite takleh la nak berbunyi byk sgt..kadang2 pon..eh..selalu lah..selalunye pon kite ade jugak keluar ayat macam tu.tak boleh nak buat ape dah kan.just carry on je la.kalau taknak diorang keluarkan ayat magic tu..jgn tanye soalan pandir2 ye.aku tak mahu nak taip banyak2.ini pon for fun je.nanti akan aku kemukan topik2 yang hangat lagi hanya di LOT 8664 KG BARU SUNGAI LUI 2 !!!...

2 comments: