Thursday 7 April 2011

Duka

DUKA atau perkataan yang sama ertinya iaitu SEDIH..


Ramai yang berkata contohnye:


  1. Gile ke emi nak sedih
  2. Emi sedih??
  3. Impossible la der
  4. Emi sedih,kenduri teros kite
  5. Aku betting dgn korang kalau emi sedih
Macam ni skali kan..well.tak pelik la kan..di hujung entry ni aku bgtau peristiwa2 yang teramat sedih except the family2 things yg kite takleh buat ape da kan..itu mmg sedih teramat la

Entah la..susah aku nak sedih ni.aku ni bukan la jenis kuat kenang-mengenangkan peristiwa lama2 tu..tapi aku ni mmg kaki berangan..kuat betol berangan tu..kadang2 tu ade kete Proton Wira 1.3 pintas aku..bajet laju je.aku ingat no plate die..then atas moto tu jgak aku berangan naik kete berjuta-juta harganye then pintas die..siap tunjuk jari tengah lagi..

Baru2 ni ade la event yang berjaya membuatkan aku rase sedih sampai berjaya mengusik hati aku yang gembira ni..macam mane pon ak tak tau la..pelik2..nak2 kene usik dgn Shamir,Shawal,Hazim,Akmal,Zakwan,Fadli..petuih!!siol je..takpe la..What goes around comes around kan..bak kate org putih..ape?.kamasutra??eh.itu ape..karma..haa..karma ape jadah aku pon tak tau..mengarut kuat..syirik tu syirik..bala bala~..

Sepanjang 17 tahun ni jarang teramat jarang sekali aku sedih..even mase nak ambik result pon takut je..sedih tu takde..tgk result je terus suke..tak sedih je..ade jugak A kan.time tu aku ckp dalam hati..ni kalau aku betting dgn Fadli ni..mmg dapat duit aku..haha..rilex la..kau lagi cerdik dari aku..

Aku taknak taip bebanyak..here's the list of event that happened to me this last 17 years
 

1.Putus cinta dengan Nur Fatehah

2.Terputus cinta dengan ehem2

3.Kene reject untk kali yang pertama

4.Kene reject buat kali yang kedua

5.England tak lepas Round of 16

6.Along aku ambik PS3 bawak balik Kuantan

7.Takde duit nak beli game yang diminati

8.Kalah main FIFA dengan loser

9.Kene scandal dengan Anis Asilah(apekejadah?!?!)

10.Membe kene nasik kangkang

11.I don't get what i want

12.Bile gaduh dengan Nurul Adibah

13.Kenape aku ni kuat betol kene reject?

14.Kenape Teha?..kenape?!?!?

15.Aku sedih tak dapat nak tulis status kat Facebook sebab otak tgh slow gile



Sooo..thats it guys..ade byk lagi..tapi its too personal la sgt kan..well..chow friends..meet u next time!

10 comments:

  1. adehh..ade nme gue lakkss..haha.kau, kenape weh?

    ReplyDelete
  2. conclusion: bnyk sedeh pasal teha.. =''( wuwuwu....

    ReplyDelete
  3. Adibah:huhu..kenape?..takde kenapenye

    Parah!:kau jgn byk bunyi..

    ReplyDelete
  4. Emi:kau sdeh upenye ble gaduh ngn aku. Hahaha
    Farah:ble nk update blog?aku bosan
    pali:ble nk update blog jgk?aku bosan jgk :)

    ReplyDelete
  5. Ajim:kau jgn mengade dgn aku..mmg makan pelempang

    Adubih:ye..mmg sedih

    ReplyDelete
  6. sbb kelakr laa aq gelak..haha
    adibah: nanti aq update..huhu

    ReplyDelete