Sunday 17 April 2011

Updating Blogger 95%

blablablabla..itu kire introduction aku after beberapa hari menyepi dari menulis entri yang baru..NOW im back ummi..eh..hahaha..saje je..korang kan suke betol nak ngadekan aku dgn die..aku dgn die(no komen)takde ape2 la..korang tu yang suke buat2 cerita..tau la I ni artis kan.btw its not me who wear that stupid bikini kay!.hahaha..LOL la sgt kan.aku menyepi selama ini bukan sbb aku stress ke,frust ke especially putus cinta..tidak sama skali..jgn salah paham..ini EMI la dei..dalam entri yang penuh dgn info,gossip,berita hangat,kisah cinta,interview,aweks2 cun2 belaka,dan byk lagilagilagi..haha...gile mengade tulis macam ni..da macam budak mate lebam muke besar kulit macam zombie tu da..if u know what i mean la kan..

Updating Blogger 96%

Ofcoz tiap2 malam aku lepak..standard la tu..tapi kitorang bukan lepak kosong.kitorang lepak ni macam forum perdana,ceramah2,amalina perdana(what the hell?!?),bergosip,melodi dan macam2 lagi..usually ahli panel die mesti lah HAZIM,SHAWAL,SHAMIR,AKMAL,ZAKWAN,FADLI,AMIR..kadang2 tu kami ade artis jemputan such as Fiq Puspen,Syahkir Rufazz,Ummi Humairah..eh2..takde2..diorang dua je..ummi mane ade..die duduk rumah la.hahaha.poyo je kan.biasanya tempatnye semestinya tidak lain tidak bukan ROKIAH SATE,RESTORAN NAJATH,FARHAN CORNER,GERAI YUNUS....kalau kat kl mane ade tempat2 macam ni..boleh jumpe kat Raub je tau except najath die ade franchise lagi satu kat Bentong.kaye tokey die..lepak macam biasa je..tapi kalau ade cerita tu.mmg pukul 2-3 pagi baru rase nak beredar..baru rase..beredar nye belom lagi..beredar pon sbb Rokiah Sate nak closing time da..menyamfah!..kalau kat Najath pulak tu kebiasaannya atau usually kalau ade match EPL takpon UCL..macam baru2 ni..kitorang dua hari berturut2 balik pukul 5pagi..tgk kemenangan ManU ke atas Chelsea dan juga RONALDO menghancurkan impian Harry Redknapp untuk menjulang trofi UCL buat pertama kali dalam hidupnye..caya lah krestano!..i love u man!..kalau time lepak tu pulak..kalau fon aku bunyi 'la.lalalalala la la!'(bunyi mesej masuk) tu..mesti diorang ckp :Ummi la tu!..awek la tu!..no 6 la tu!..gile busuk hati diorang..hahah..rilex2..aku pon ade buat jgak kat Hazim..kalau ade liplap biru kat Blackberry torch(mentang2 kaye) die tu mesti.ha!!..sane2 bbm la tu..hahaha..ala..bergurau namenye kan..

Updating Blooger 97%

Bebaru ni kecoh pasal result UPU yang berinterview da keluar..mase tu kat cc(cite pasal cc after this kay).mule la sume hu ha hu ha!!.hembos sedut hembos sedut..haha..sorang2 check..ade yg ahh shit..ade yg fiwitt(aku la tu)..ade yg eeergh!.haha..aku tak dapat Maktab tapi aku dapat interview Asasi Tesl kat UITM..aku bersama Syahkir dapat mende same..Pali dpt art n design,Kemal Interior Design,Amir dapat jadi cikgu..kalau die lepas.kene jadi Sir Amir la(bukan amir yang raje lawak tu).ok fine~!.dishortform kan cerita yang tak di summary kan lagi..Jumaat baru ni berlepas la aku dan Syahkir ke Kuantan untuk interview Tesl tu..Wan Zul aka Dauh pon ade jgak..tapi die pegi sendiri dgn bapak die..kitorang tido rumah abang aku..dalam bas tu macam org gile kitorang.bergosip la dgn die..haa!..dlm bas tu pulak ade sorang akak duduk depan kiri kitorang..side kiri la ye..main laptop.aku tgk la..pergh!..aku tak tau 32C ke ape tu..humongous!!..aku ade ambik gmbr.muke cun bangat..gile stalker..tapi bukan kat phone aku la kan..uhuk!..batuk kejap.kitorang bertolak pukul 9 lebih sampai la pukul 1 lebih..gile lame..sbb naik bas Trans and bas tu lalu jalan lame yang mengambil mase yg lame untuk sampai ke terminal Kuantan..sampai je kuantan..teros ke rumah abang aku..mesti tanye tak pegi smayang jumaat ke..musafir kejap..hahaha..bingoks!.after makan lunch..kitorang buat la revision sikit..ala sikit2 je.bace paper looking for current issues even though we dont know how to story about it to the panel the next day..malam tu kitorang(aku,syahkir n along aku) pegi la makan kat foodcourt baru bukak..gile gempak foodcourt tu..ade Wi-Fi..haha.tapi air Barli Susu Ais te tawar rebeh..PUIIII!!!..balik rumah coz time to watch Maharaja Lawak..rumah abg aku tu ade membe die sorang..pensyarah jgak..then ade student die 4 org dtg tgk kat situ..haha..mule2 tu kitorang mmg expect amir nak kene buang..last2 skali..bullshit betul budak tu..tak keluar die tu..nak je kite bakor!kite bakor! budak tu..mase tu da pukul doblas..tak prepare ape lagi ni..lepas mengarut2 selama dua jam..aku call UHUK! jap..bagi sape yg paham je la ye..hahaha..lepas tu aku tidor..bangun2 mandi2..then pergi breakfast..jantung dupdapdupdap ni..macam jantung Usain Bolt tgh pecut je....smpi kat UITM tu..kampus kecik je..jmpe Wan Zul..pagi tu ade 90something tak silap aku la..itu sesi pagi je..ptg punye another 90something if im not mistaken.after an hour writing test that has essay in it.Discuss the danger of using the social network such as Facebook,Myspace,Friendster ect,especially teenager..ha!..straight to the heart betol la tajuk essay die..after been briefing about the interview..im no 17 from 28..ade 3 panel..aku panel 2..wan zul panel 3..aku dgn syahkir same..tapi die no 4..time tu jgak aku ade kenal budak bentong..name di Amaludin tak silap aku..otak agak senget..org tgh gemuruh kitorang nyanyi lagu Grenade acapella style..Easy come,Easy go~..haha..interview start dalam 9:45 macam tu la..sampai turn aku da pukul 12:35 camtu..siol je..masuk2..5minit da keluar..byk ckp woo..tapi aku tak nak stori la..korang kene experience sendiri mende tu..seronok jgak la.the panels are great..dekat situ jgak..before turn ak..aku duduk kat kerusi ni..mase tu bebudak ni ke tempat lain..ade awek cun pergh..aku tanye la..Awak berape A?..dgn bangganye die jawab saye straight A.aku tgk pon da tau da..die tanye balik..awak dapat berape?..aku lagi bangga...Satu A je sudah..takyah byk2 pon..dpt jgak interview ni..then die tak pandang aku n dalam hati aku gelak gile babi..ambik kau..best gile kene kan org..hahaha..lantak la korang nk ckp ape.kalau korang buat kat org camtu sure korang rase gembira n takot korang hilang otomatik!..adeh~..kesian awek tu..muke cun tapi sayang..bongkak spender~..lepas setel interview aku and sakir pegi tgk wayang kat ECM..mule2 tak tau nak tgk ape..sakir ckp.."kite tgk Bibir nak"..aku on je..tapi silap seat da full.yang ade dua row depan sekali n kerusi satu lain2 tempat..last2 tgk Rio..lawak do..tapi aku ngantuk..last part die aku da terbungkang.hari tu jgak aku balik dgn abg sakir..tido rumah die..menggila tgh2 malam..n esoknye nak pegi berenang tapi Hazim kemane tah..najis!....

Updating Blogger 98%

DotA...lately ni kitorang byk main game ni kat cc..sume sbb Pali yang tetibe sangap kene hasut dengan Shamir..haha..padan muke kitorang takde duit lepas tu..boleh kire tiap2 hari la main ..yang hebat mainye 4 org je..Hazim,Shamir,Akmal,Shawal..kitorang2 ni noob je..tapi Pali lain..die da nak jadi the third Ah Seng..hahaha..die da masuk kelas DotA dgn Hazim..haha..sampai tidor rumah aku pon belajar dota dgn hazim..aku time tu tgh main game dgn Shamir n Kemal..pundek shamir..Aku main GT5 dgn die..die paki Subaru 2010..aku pakai Evo 9..mmg speed kalah la..kitorang main kat Nurburgring..track gile panjang..time aku nak lintas jalan lurus..die tibai pergi tolak aku..main fair la dei..mmg tak dpt kejar la aku..haha.anyway..mmg fun la mlm tu..n malam tu jgak aku kene mandi dgn kete kancil.ni gara2 kete Hazim abis minyak..kene tlg..time nak keluar simpang..baru lepas hujan..ade lopak air..ade kete kancil bwk laju..bam!!..mandi aku air jalan..celake kau kancil..aku kejar then tunjuk jari tengah aku kat die..sohai betol la..hari kemudiannye..bebudak ni main game rumah aku..Akmal,Shamir.Salam dan Syahkir..main FIfa 11..aku boleh kalah dgn Syahkir 5-4.boleh la..aku 2 org kene kad merah..hahahaha..

Updating Blogger 99%

Seminggu ni aku byk betol tukar mood..happy,sedih,kecewa,hiba,duka,,amboihhh..byk betol..KAMON LA!..nape kau sedih wahai Bieber..rilex la..dgr ckp kawan..dgr ckp mak bapak.dgr ckp die..just let it go..live your life happily..dont depends on other to find your own happiness..dei!..haha..takpe2..aku paham..aku emo sbb aku takde duit..aku emo sebab UHUK!.batuk jap..hahaha..namun begitu..sejak name EmiAndThe 6 tu wujud..aku rase macam diri aku ni lebih berharga..kire naik market price la sikit kan.haha..KAMON LA!.byk lagi kat U nanti..thanks to the girls(takleh sebut,cofindential)..bebudak perempuan2 ni byk betol bagi support kat aku dalam hal ni..maybe diorang pakar dalam hal ni dari laki macam aku yang agak loser pada suatu ketika dahulu..tetapi bile aku balik..aku happy skarang ni..aku dpt ape yg aku nak kan.soo..Chillex la brai!..pape pon aku suke raaaaaaaaamai! perempuan..hahaha..termasuk Tiz Zaqyah!!..kene tonton Nur Kasih The Movie nanti..tak leh miss..(link utk trailer die http://www.youtube.com/watch?v=2ac_kQG8sfE&feature=share )...gempak seyh~!!..nur~~..kasih!..oh nur!ya nur~ kaasihh~..huuu..sedih aku tgk trailer die..nanti mesti ramai nangis dalam wayang...

Well guys..thats it for now..have fun ready,leave comments and keep blogging for future use bebeh!

Update Finish.

9 comments:

  1. psl awek straight A's x boleh blar.bhahaha.
    nmpk sgt la die pndg rendah kt org yg dpt A sket.
    bersyukur la wahai manusia.

    btw.nur kasih the movie is awesome!hoho..

    ReplyDelete
  2. for updating blogger 99%: i noe asal u betuka mood...its bcoz u PMSing..ahahaha

    ReplyDelete
  3. ak ase pompuan y dapat straight A 2 mesti ingat y dpt interbiu 2 sume teror2... hak3....

    ReplyDelete
  4. hanis:tau pon..kerek gile die tu..aku nak tgk movie tu nanti..tak kire..nak tgk jgak

    lil:what la u..aku ni laki der..mane ade pms2 macam kau

    nuraz:tu la..igt aku ni sape..Emi Bieber ni

    ReplyDelete
  5. biasa lah.baik kau perli jea lg sng.kuang asam jea pndg rendah kt org.org dpt straight a's pun bkn perfect sgt pun.haha.. jht gile..aku nk tgk gak!haha.

    ReplyDelete
  6. haa..tau pon..muke da cun da..mati2 aku igt tu jodoh aku..cis!..skali blagak bajet macam mak die tu mak datin..

    ReplyDelete
  7. buat bodo jea orang gitu..
    die pndai kt dunia jea.blm lgi kt akhirat..hoho.

    ReplyDelete
  8. betol~..
    tapi muke die cun sgt..tak sanggup aku utk tak tgk..kalau perempuan tgk pon mesti takleh lari dari tak tgh..huhuhu

    ReplyDelete