Friday 29 April 2011

Unknown Entry Bebeh~..

Sambil aku merungkap kembali segala kejadian2 minggu ini.wee~...i've jumped in front of the train oyeah~..ahak oyeh!...macam Bruno Mars suda..lek sude~ baka kate sorang tu kan..tak abis2 dgn lek sude die tu..tau la die tu tuuut..ngehehehe..bia kasi fanas itu avang!..dalam entry ni..as usual i'll be updating about some stuff that occured to me,with me or bla3 la kan.many things happens for a reason kan.so.just enjoy and live with it ok!..kite enjoy~!.nothing to be said really but we start with....

Ah Seng bukak PC11!!..

yeah guys.its Defend of The Ancients or should i shortfom-kan dia..DotA.haha..bukan nak ckp aku nak addicted nak main game ni.but its fun la.main ramai2..carut sane sini..bodohkan org sane sini..lumrah dota.we learn how to tahan maki here.haa..iye..nak2 noob macam aku ni..kang aku buat silap keluar la o0o..korang tau tak tu ape?..jgn ikot ye..aku ni pon ikot tok guru je buat sume tu.tapi aku ckp mmg seronok la..nak2 team kite tu tgh nak menang.senang je DotA ni.kau hancurkan macam diorang punye bangunan.hancur je bangunan tu menang la..tapi nak menang tu bak kate org putih..It aint easy,bitch!..oppss..tercarut suda~..pastu bebaru ni aku,Hazim,Pali,Shamir and Akmal main Garena lawan lembu mane tah..mule2 tu nmpk macam agak lose hope..tapi dgn tibe2.ha!!..ambik kau..menang.sume sbb Ultimate Skill aku..ngehehehe..shadap you pali!.tapi second game tu..ha!!..hantu si anak pakcik Amir tu..aku gelak je..ape ke hei la bangla ni..jgn marah~..nanti kahwin tua tau..hahaha..gurau je bang..SYG KAU RAMAI2..kalau kate pasal duit tu biasa la..sape taknak korbang duit demi kepuasan..nafsu tu..mane boleh lawan kalau time berduit..kalau tak berduit pon..main je..pinjam.esok bayar.itu keje pali ye.ngehehehehe!!!..

Enough about DotA..the next story bebeh are....

Debuusshh!!!!
AIR!!..or kalau dikecilkan dalam situasi ini..ari sungai..kami suke air sungai..kami suke swimming pool.kebelakangan kami(mostly geng2 Pelepak Tegar Rokiah Sate) rajin pergi mandi ke sungai2 dan swimming2 pool..bebaru ni kitorang pegi Chamang.best woo~!..seronok menggelikan hati..lompat sane sini.ambik gambar sane sini..siap kene sun burn kulit aku ha.pedih siot..papepon mmg fun.and for future investment..kitorang nak pergi Gambang pulak.tapi ini still a secret plan only for those who are invited ok.sape nak ikot.get your own transport ok!..enough bla3 about jmping into water..the next is..

It's in the game!



FIFA 11 broits a fun game if you are not playing alone..kalau main dgn membe mmg best.well..kate tuan punye game..kalah tu jarang la..tapi aku ade competitor yang best2 such as Shamir,Syahkir,Akmal and Afiq.yang lain tu bagus just korang kene keep practicing so that korang dpt bagi aku fight in the future.ok guys.bagi yg lain2 tu dtg main dota kt rumah aku..time tu agak seronok.pergh selamat aku diorang tak ungkit pasal ummi.kalau tak mati aku weh..ramai gile attack aku..nak2 "along" kesayangan along aku tu.ahaks~!..


Argh!!..aku agak blank sebenanye.haritu bersemangat.tapi takpe la.ape yg dimulakan harus dihabiskan..point yg last ni agak mencapab jgak la kan.kalau aku tulis UMMI..ha!!..ade yg bisingkalau aku tulis TEHA.ha..mule la.emi ngade2 weh.jom kacau..kalau aku tulis COMEL.ade yang..comel ke?.baje gile la die ni..kalau aku tulis GAY?..mule la kan.aku tak nak ckp la..The truth that you all need to know is that I'm Single,im not promoting myself,doesnt have anybody that i like right now,doesnt need a girlfriend right now..wanna know why?.coz i have you guys.always beside me when needed.erk?.lain macam je.haha.siapalah kita tanpa kawan2.betol tak?.aku bukan jenis yang..woi emi gemok!..sampai hati kau.benci..ishh..bukan2.kalau aku macam tu la kan.sah2 aku kawan dgn perempuan2 yang gedik tudung labuh tapi sialan aje perangai beliau(tidak mengate sape2).hahaha..kite ni manusia.kadang2 tu biasa la terasa.kadang2 tu sedih.kadang2 tu mody membabi tak tentu pasal kan.aku dah lama bersabar dgn kau!!!!..hahah.rilek amir.gegurau je.kate blog..mesti kene gurau.kepada bebudak perempuan..ehh..cop2..aku buat point lagi satu..


Facebook!hahaha..banyak gile kes jadi dlm ni.aku kene jgak masukkan name2 ni.tapi bukan nak kutuk.nak thanks..mostly perempuan..MOSTLY..oke fine la.semua.ha..puas hati kau?..cilakak kerbau.i want to thanks to Nurul Adibah,Nurfarah Wahida,Hanis Jan Zakri,Nuraidah Shahirah,Nur Fatehah,Nur Amiera,ape name penuh Shida ha shamir?lantak la,Shida je teros,dan terutamanya walaupon jarang gile online lately..sape?sape?sape?korang tau kan.nanti die dtg die bace die komen la kalau die nak komen tapi aku tak kesah sgt kalau die taknak komen pon ece konon.amboihh panjang ayat aku tu..renung2kan.selamat beramal.hahaha.

well.aku rase ni entry yang.coz aku sendiri bengang sbb takde idea tapi nak tulis jgak kan.takpe la..nanti aku keluar jalan2tgk sane sini mane tau ade ke yang bernasib baik masuk dlm blog aku..nanti la aku buat.just nantikan kesinambungan K.O.R.A.N.G..bye2..the best from the best only here at Lot 8664 Kg. Baru Sungai Lui 2.chow.

6 comments:

  1. ouh..ye.trimas.
    nama aku ade.

    aku jgk jadi org first yg komen.haha..dan2 jea.

    ReplyDelete
  2. same2..biasa la..kate kawan kan..hahah.eh2..ummi mane?
    bahahahahaha!!!

    ReplyDelete
  3. ummi ada kat uma aku ni.....bhahahahaha

    ReplyDelete
  4. thanks! i'm second! (ur imaginary michelle)

    ReplyDelete