Friday 1 April 2011

K.O.R.A.N.G. (gediknye taip macam tu)

Kalau dalam facebook ada yang sampai 100..1000..yang sampai berjuta pon ade.eh..wait seminit..itu fan page la..angka2 tersebut adalah jumlah kawan kite dlm laman sosial..takpi bukan sume yang kite kenal kan..ade org add..approve..ade org cun..add..ade org hensem..add..ade org comel(kenape mesti nak sentuh pasal COMEL?)..add..ade org terkenal sikit..add..pastu bile kite pertikaikan hal tu..mule la ade yg berbunyi..Biasa lah tu..hahaha..chillex bro..jgn menggelabah..name pon Place For Friends or we shall call it PFF.tapi bagus jugak kan.mane tau dalam 10 yang kite tibai add tu kawan lame kite ke..takpon jodoh kite ke..amboihhh!!..jodoh tu.hebat2!.buat mase ni..aku ada 654 kawan dalam fb tak semuanye aku kenal.dan aku suda pon memulakan proses untuk unfriend bagi yang aku tak kenal lgsg sape dia.maaf ye.

KORANG or kau orang or deme sume membawa maksud . . . Kamon la..aku tak bleh explain la..dalam entry ni aku tidak akan membuat jahat kepada org lain ataupun mengarut macam dalam Panas?..aircond la bang yang aku letak sebelum..sumpah aku kate..entah ape2 aku mengarut..entry kali ni aku try untuk tidak mengarut tak tentu pasal.doakan aku

Korang dalam ni yang aku nak maksudkan is kawan.siapa kawan ni?macam mane kite boleh kenal kawan kita?ada yang ramai ada yang sikit.kawan ade banyak jenis.the good,the bad,the wierd,the cute one,the charming guy,the beautiful one and many more la.ade yang kadang2 tu kite baik.ade yang kadang2 kite gaduh,renggang.try to avoid the renggang one.bad.no good.tgk la ape yang jadi..tgk macam aku dalam Pergh..apa sudah jadi sama aku ini??..mmg aku mental gile.tak kire la sama ade die da maafkan ke tak.yang penting tu perasaan die kene jage.lain org lain style die.papepun aku just nak bgtau aku mmg syukur plus happy plus lucky to get you all as kawan aku.nanti kompem kite dapat kawan lagi kalau kite sambung belajar or keje kan..keep adding friends tak salah kan.da alang2 aku buat entry ni..aku nak jgak la cerita pasal certain2 people kan yang da lame n baru rapat dgn aku..aku just cerita yang aku consider as bestest friend ek..yg lain tu jgn la terasa or what so ever.aku mintak maaf sgt2 kalau ade yg tersinggung kalau aku tak story pasal diri dia.

OK!
aku start dengan Shamir.aku mule sekelas dgn die time form 3 bile aku kene turun kelas.aku duduk antara die n Yen(jgn tanye sape die ni).bagi aku la..form 3 la tahun paling gempak sekali dlm hidup skolah aku.time tu la aku diajar(tak sure sama ada aku ni yg jahat.tapi diorang ckp aku jahat so aku terima je la) buat jahat.huhu..then aku sambung pulak dengan Shawal.die mule masuk TK time form 3 jgak.duduk sekali dgn kitorang(aku,shamir n yen)..maka rapatlah kitorang.hujung tahun 2009 tu aku mule rapat dengan Adibah and by that time aku ade crush dekat bff Adibah and that is..jeng3..Farah Wahida..huhuhuhu..awesome kan!.aku dgn Adibah jadi rapat.rapat.rapat.then ade Mad(firdaus).ha!.maka jadilah sekumpulan 2perempuan and 3lelaki(aku,paim,mirol,mad,farah,dibah)..jeng2..kitorang lepak together(tapi nak kire aku yg selalu datang nak borak dgn mak)..start naik form 4.aku sekelas dgn Fadli.siap duduk sebelah n pernah kene lempang dgn die.haha.gaduh seminggu.mase tu aku follow die main game Angels Online.die la tlg aku naik level n so on.kire rapat la sampai skarang.Shawal masuk kelas LK sama dengan Bella n Zakwan.ha!..da start rapat da kat situ.Bella ni aku takde crush kat die(cun woo!) tapi aku adore die sbb die..lawa la wei..Zakwan pulak time form 3 aku da sekelas dgn die tapi kurang rapat la.OKE!.kite langkah ke tahun 2010(form 5)..tahun tu aku duduk tengah2 antara Shamir n Afiq.mmg best buddies la ckp korang..belakang kitorang perempuan..haha..jadi la kaki gosip dgn Syafa n Lai..haha..mmg best la join skuad melodi dgn korang.time tu jgak kitorang satu blok dgn budak2 chef..ade la name die Iman..sejak tu kitorang hangout sesame..by the end of the year(after SPM)..aku byk ikot shawal melepak.then ade la lepak dgn budak SEMESRA such as Akmal,Amir Syafiq,Syahkir,Jack,Awok,Mon and ofkoz la Hazim(duhh..sape tak kenal die kan)..time tu jgak la aku start rapat dgn Yuhanis Jan Zakri..amboihhh..nama full tu..die ni la kawan perempuan aku yang pergh..stylo la beb..aku tak sangka mule die layan A7X.cayalah!..and lately ni aku start kenal Ummi Humairah..huhu.ngadenye..oh..lupe pulak..Shida!!.buat homework!..haha..adeh..lupe lagi..tak sume kenal Teha..die ni agak special sikit bagi aku..uhuk2..cite lame beb..but all time friend la..Ameer Raimy,Amirul Qusairy,Anas Fikri,Waqiuddin,Aizar..aku kenal n rapat dgn diorang sejak skolah rendah..papepon..

huhu~
KORANG mmg BEST!!

11 comments:

  1. ;) buat aku tersenyum.. Entri terbaik.

    ReplyDelete
  2. aaauuuwwwww. so sweet la awak. HAHAHA :P

    ReplyDelete
  3. terharu jap.bhaha..
    entry paling best.

    ReplyDelete
  4. wah!..agree..entry paling best..
    wat lg yg cam ni laa..haha

    ReplyDelete
  5. laa...nanti aku buat lagi..cakap la awal2..takde la aku mengarut..weh..amacam gambar tu?

    ReplyDelete
  6. tsskk..tsskk..nk nanges bce ni..sob sob..ahaha..terbaikk <3

    ReplyDelete
  7. ngade la nak nangis..abis basah gmbr tu nanti..hilang color die

    ReplyDelete
  8. ehehehe..disebabkan aku buat kau taching..belanje aku Banana Choc kat secret

    ReplyDelete