Saturday 2 April 2011

Muhammad Zulhelmi Bin Zulkepli

Selamat siang semua!..hari ni aku tidak akan mengarut lagi..tidak sama sekali(ayat AnwarHadi dalam video eww)..hari ni bukan nak buat pape.just nak cerita siapa aku ni..sape Muhammad Zulhelmi Bin Zulkepli ni?..sape die ni?sape?..

Muhammad Zulhelmi or famous-ly(erk!?) known as EMI to u all.9312225-06-****..taknak bgtau angka last.nanti main ekor pulak korang..aku dilahirkan pada 25 Disember 1993.menarik?.bagi aku menarik la sbb aku lahir..kalau la aku boleh tgk muke aku time lahir.boleh snap gmbr muke n buat profile pic fb.pada tarikh tu jugak la seluruh manusia kat dunia ni cuti nak sambut birthday aku.uhuk!.hahaha..Kamon La!..dekat hospital Raub event ni berlaku.aku tak igt waktu la.entah mane aku punye surat beranak.n aku jgak tak tau sape ade di sekeliling aku time aku keluar tu..ganas betol statement aku tu..

Memember(plural) aku sume ckp aku ni cine la ape la..sbb kulit aku ni putih macam amoi.comel pon macam amoi..haha..tapi skarang tak putih macam dulu da..tapi comel tu makin bertambah..haha..aku tak ingat sgt kisah aku dari 0 to 4 tahun..tapi mase 5 tahun aku igt.aku tadika kat Tadika Kasturi.dekat je dgn rumah aku..oopss..lupe nk bgtau rumah aku kat mane..tgk kat atas sekali tu.ha!,tu la alamatnye..aku igt mase 6 tahun aku ade crush kat amoi sorang ni..tapi mmg lost contact da..kalau tak skarang ni amoi tu aku punye.after graduate tadika.aku masuk Sekolah Rendah Kebangasaan Mahmud Raub.time tu guru besar die Cikgu Fuad.tak abis2 bawak kayu hoki nak balun budak yg bising.hahaha..mule aku ingat die tu sape la nak ceroboh sekolah kitorang..igt die tu penculik la..gile kecut segala mende kat badan aku ni...hahaha..enough la pasal primary school..cite lame tu..takde ape yang best pon..da la 4A1B je..sains pulak tu B aku..siyol!

Maka aku bersekolah menengah lah di SMKTK tercinta aku tu.mula tahun 2006 sampai la 2010.1IBS,2IBS,3IBK(turun kelas),4PA dan 5MUT(kire PA la tu)..belajar punye belajar,tidur,makan,gosip,tidur,fokus belajar tapi kalau aku sums up sume waktu2 aku tido..lebih 24hours kot.gempak tu beb..tapi aku ade pencabar terkuat aku..org yg duduk sebelah aku time form 5..hahaha...tunggu punya tunggu punya tunggu...23th March finally arrive..jeng3..taknak bgtau sbb aku da bgtau aritu..ala dalam 60 Seconds To Fame..korang bace ke tak ni?.after dapat je result tu..maka berakhir la cerita sekolah aku.oh lupa la nk bgtau aku punye PMR..ehehe..boleh la~

Keluarga aku mempunyai 7 orang iaitu Abah,Mama,Along,Akak and Abang Ashreeq(abang ipar),Kakcik and Dekmi(aku la tu)..cute kan dekmi..haha..sape la mula2 panggil nama tu..aku taknak sebut byk pasal family aku..just lihat gambar2 di bawah..huhuhu..nanti aku buat entry yang lagi byk isinya,InsyaAllah..chow.

cikgu beb??
Bila nak pulang PS3?
Gomo MALAYSIA Gomo!



asal mengade sgt ni?


Erk?!?!
Sekarang ni da ade LCD da wei dlm bilik ni

mane along?!?!

ramai orang ckp aku comel time ni..sekarang?

taknak aku ckp pape..

3 comments:

  1. bg la no.ic tuh..bleh aku register ko kat PLKN..hahaha

    ReplyDelete
  2. perghhh. chantek giler girl pakai tdg kaler grey kat ats tu. wpon nmpk tepi je tetap terserlah kecantikan nye :D

    ReplyDelete
  3. kamon la.tau la jeles aku tak pegi PLKN

    ReplyDelete